2007/04/25

Mr.Mark




マークさんには、丁度1年前にカンボジアのプノンペンで出会いました。それから、いつも僕らのブログを見て下さり、この旅行中沢山のメールをいただきました。ライチの写真は、マークさんからのタイ旅行土産。とっても甘いライチでした。ライチはその木の樹齢が重なるほど実も甘くなるらしく、このライチの生っていた木は樹齢50年を超えるものらしいです。(康祐)

He is Mr.Mark .We met him 1 year ago in Phunonpen .We keep in touch with him by e-mail after then . He always wacth our blog and send a lot of e-mail to us.
By the way, the frute in the picture is Litchi . That is souvenia from him. That Litchi is so sweet and tasty ! The tree of this Litchi is over 50 years old . It has sweet Litchi more than yonger tree. (Kosuke)

今回、タイ・スペイン旅行中のマークさんに1年ぶりにお会いすることが出来ました。海外に友達の多いマークさんにタイ人のお友達を紹介してもらい楽しいひと時を過ごすことが出来ました。(美穂)

We could meet Mr.Mark whom we haven't seen for a year. He is travering in Thailand and Espania now . He has a lot of foreigner friends . He introduce his friends inThailand . We had a good time with them.(Miho)